Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 23. februar 2011

    Dag 13, bloggutfordring

    Et sted du vil flytte til eller besøke

    Akkurat nå har jeg ingen ønsker om å flytte fra byen jeg bor i, for nå har jeg brukt så mange år av livt mitt rundt omkring i landet...Men skulle jeg flytte herifra, så ville det vel vært hjem til Tustna, evt andre steder i nærheten, eller aller nødigst til Trondheim, som er en av mine andre favorittbyer...
    Så da må jeg vel finne noen steder jeg gjerne vil besøke da...
    Først vil jeg til steder hvor jeg er kjent, har et forhold til...Sunndalsøra, hvor jeg bodde etter videregående, og har mange gode venner, Trondheim, som jeg sikkert kunne gått og rusla i i ukesvis uten å kjede meg, Oslo - hender seg jeg savner Grønnland/Tøyen - en liten shoppingrunde på Grønland er omtrent akkurat det jeg trenger nå...
    Utover det skulle jeg sett resten av Norge...Og mange steder rundt i verden skulle en jo også sett, uten å nevne alle...Men en dag skulle jeg gjerne vært i Libanon! Joda, akkurat, Libanon! Eksen min er derfra, og jeg har så klart hørt masse pent om det landet, både fra han og andre som har vært der eller er derifra!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar