Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 19. februar 2011

    Deilig fredag

    Har hatt en deilig dag i dag...først hadde jeg huset for meg sjøl i mange timer, hvor jeg fikk slappa av, og gjort litt nødvendig husarbeid i mitt eget tempo...akkurat lenge nok aleine til at jeg begynte å savne de andre...Og da de kom, ordna vi oss og gikk til sentrum for å spise på restaurant. Vi spiste deilig mat på "Mona Lisa". Etter mat var det en kort shoppingrunde, hvor jeg fikk hele 5 singleter til den nette sum av kr 100! Da er jeg fornøyd, vettu...liker salg...
    Vel hjemme var det bare kos igjen, før minstemann la seg. Og vi damene hadde en litt sånn jentekveld, med NRK's "gullrekke", og litt sminking og lakkering av negler og sånt ved siden av...koselig -og så alt for sjelden...I tillegg til at mor sjøl tok seg et bittelite glass rødvin, og to små glass baileys, namnam...
    Og nå har de to unge damene lagt seg, og jeg sitter bare her og nyter stillheten, før jeg etterhvert tusler inn i senga, jeg og...
    Ha ei flott helg, alle sammen...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar