Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 19. februar 2011

    Moteblogg?

    Er det ikke moteblogger som er så populære? Tenkte å prøve meg på det jeg og, da vettu...
    For i dag er jeg ganske så fornøyd...hadde en liten rassia i klesskapet mitt i dag, for å rydde og kaste litt, og for å se hva jeg egentlig hadde inni der...Resultatet ble minst 5-6 bukser til freetex, dvs si at de jeg har igjen er bukser jeg har kjøpt sjøl, av nyere dato...Og ikke minst - ingen er arva av datra, venninnene til datra eller andre kjente...Og det samme med gensere/topper...de som er igjen nå, er i grunn bare de jeg LIKER...noen nye, og noen litt eldre! Er ikke så nøye med at det er årets nye geier, hvis jeg liker dem, de sitter fint, og sånt...Fikk også renska bort noen slitte sokker og truser, alltid deilig - da er det jo så fint å kunne kjøpe noen nye...
    Grunnen til at jeg kom på dette er at jeg syns jeg gjorde et skikkelig kupp i går...var innom senteret, hvor BikBok hadde et slags restesalg, og jeg kjøpte 5 nye singleter til den nette sum av kr 20 pr stk...i deilige, friske vårfarger! Siste skrik??? Aner ikke, men samme det vel, så lenge de er fine? Og i farger jeg kler og liker å kle meg i?
    Og om de ikke er årets farger, kanskje de blir det snart??? Har nemlig funnet ut at årets skjørt og kjoler er akkurat slike det er overflod av i skapet mitt, som jeg har kjøpt for flere år siden, noen på freetex, noen her og der...Så jeg kan da kle meg ganske moderne også i mine gamle klær - som bokstavelig talt får en ny vår i år!
    Her et bilde av skjørtene i butikk i år, som har ligget i mitt skap i mange år...

    div style="border: 1px solid #ebebec; width: 384px; padding:12px;">SKJØRT

    SKJØRT - fra H&M

    http://www.hm.com/no/s/000OQT

    Lang, utsvingt modell med elastikk i midjen. Lengde 98 cm i str M. Trikot med struktur.

    H;amp;Mwww.hm.com


    Elsker dem...(bare til opplysning - jeg liker dem bedre i annet stoff enn akkurat dette...)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar