Twitter Updates

    follow me on Twitter

    mandag 28. februar 2011

    Dag 17, bloggutfordring

    Høydepunkter og nedturer det siste året

    Oj...den blir personlig, gitt...Og kanskje kjedelig for evt lesere...men nedturene har vel stått i kø!
    Men høydepunktene er heldigvis også mange, for de klarer jeg stort sett å finne noen av hver eneste dag!!!
    Nedturene består stort sett i sykdom/smerte. Med påfølgende mange turer til lege, sykehus, røntgen osv...takk for at det så langt ikke er funnet noe "farlig", men det hjelper jo for så vidt lite - når smertene fortsatt river og sliter i rygg, armer og hofter...største nedturen i avd. fysisk helse kom vel likevel da jeg tok en slik rutinemessig kreftprøve, og det viste seg at jeg hadde noen celleforandringer...Var vel noen dager da jeg trudde at nå var det over(sjøl om jeg egentlig visste bedre)...Og over var det jo på ingen måte, for det var jo bare å "skjære" vekk det som ikke var bra...
    Men så masse smerter fører jo ofte med seg depresjoner, og har nok vært ganske langt nede i perioder, når jeg ikke har klart å gå tur, ikke har klart å gjøre enkle ting i huset osv...og måtte si nei til noen jobber jeg i grunn kunne tenkt meg. En annen nedtur er jo ventetiden hos NAV, måtte faktisk vente 5 mnd på utbetaling derfra. Hater faktisk å snakke om det, for utover dette er vel jeg en av få som også kan si masse pent om NAV, og hjelp derfra...
    Er vel sikkert noen til også, men skal spare dere for mer "elendighet", liker i grunn ikke å klage offentlig...
    Høydepunkter? Jeg skreiv vel i starten her at jeg opplever høydepunkter omtrent hver dag... Er så heldig at jeg bor sammen med datra mi, og barnebarnet mitt! Det er jo et daglig høydepunkt! Tror ikke jeg hadde vært her jeg er i dag uten dem!
    Andre høydepunkter var i alle fall da vi fikk oss ny leilighet, et hvor vi ikke fryser i hjel, og hvor det er varme også på badet... og da en ny venninne fikk meg til å være med/begynne med Oriflame igjen, da jeg på den måten er litt sosial innimellom... Høsten og ikke minst desember er alltid høydepunkter, for det er denne tiden jeg føler jeg er minst nede i kjelleren, faktisk - elsker å ordne og stelle og kose meg til jul...
    Fins sikkert mange flere nedturer og høydepunkter siste året, men slutter her jeg...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar