Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 24. februar 2011

    Kjoleblogg!

    Jeg ønsker meg ny kjole! Men veit ikke hvorfor, hvordan eller noe...veit bare at hodet mitt sier: NY KJOLE NÅ!
    Problemet er som følger:
    • skal kjolen være kort eller lang?
    • hvilken farge skal den ha?
    • og fasong?
    • "helårs" eller sommerkjole?
    • hva er egentlig moderne? og passer det som er moderne til meg? og liker jeg det, egentlig?
    Vanskelig dette...men har vært desperat ei stund, var på fest sammen med ei jente som hadde over 100 kjoler, og da meldte behovet seg, jeg har jo bare 4(eller noe sånt), og to er SOMMERkjoler, en er fin, men dessverre ikke helt "meg", og den siste er snart oppbrukt...
    Hver gang jeg er på et eller annet senter, ser jeg etter kjole, og stadig vekk inne på div nettsteder hvor jeg kan finne kjoler...og jeg ser og ser, finner mange fine, søte, tøffe, korte og lange, men de JEG syns er finest, er enten for dyre eller garantert FEIL i forhold til figuren min...Skulle så sårt ha vært et eller anna sted med større utvalg enn her i Kristiansund! Og ønsker meg Freetex hit! Der kan man jo kjøpe både kjoler og andre ting BILLIG og bra...

    Nei...må visst ut igjen i morra, se om jeg finner noe...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar