Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 19. februar 2011

    Dag 9, bloggutfordring

    Hvordan du håper fremtiden vil være

    Enkelt...Håper framtiden vil være fin og passe lang...
    Fin? Joda, enkelt og greit...at en får være noenlunde frisk, at en får ha barn og barnebarn rundt seg - og øvrig familie, såklart, og venner...at jeg etterhvert kommer ut i jobb, hvor jeg kan trives og "vokse"...at jeg finner "drømmemannen"...
    Skulle jo såklart også skrevet at jeg gjerne skulle vært rik, men har funnet ut at sjøl om det sikkert er kjekt på noen måter - så trenger man ikke være det for å ha et bra liv...Men takker så klart ikke nei til noen millioner fra Lotto...
    Passe lang? Joda...at jeg blir "passe" gammel...og nei, kan ikke definere "passe gammel"...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar