Twitter Updates

    follow me on Twitter

    søndag 20. februar 2011

    Dag 10, bloggutfordring

    Diskuter din første kjærlighet og ditt første kyss
    Hæ?? Jeg er da 45 år, begynner vel å bli noen år siden det første kysset??? JEG husker det i alle fall ikke, så det har vel ikke gjort noe særlig inntrykk da...
    Og første kjærlighet??? Er ikke helt sikker på hvem jeg skal skrive om jeg...første forelskelse??? første kjæreste? Eller første SERIØSE forholdet..
    Første forelskelse blir vel ikke så stor diskusjon..var i 2.klasse, han het Øivind. Og var veldig pen. Det var i grunn det hele...gutten ble forresten bare 16 år...
    Første kjæreste var Ole, en hyggelig gutt jeg møtte gjennom venninna mi..Hyggelig, tenk han hadde bil...Vi var vel sammen et par mnd, men så klart akkurat da jeg begynte på videregående, og flytta på hybel - der hvor han jeg var forelska i i mange år bodde...klart det ikke kunne vare da...Sånn er det vel i de åra der...Men han var faktisk en av de første jeg møtte på FB, og har så vidt hilst på han her i byen nå for et par år siden, morsomt! En flott mann har han blitt, ser det ut som!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar