Twitter Updates

    follow me on Twitter

    søndag 27. februar 2011

    Dag 16, bloggutfordring

    Ditt syn på populærmusikk

    Har man et syn på populærmusikk? Og hva er definisjon på populærmusikk?
    Men man ser vel at en del av de som er populære innen musikk kanskje ikke lager musikk for at ei halvgammel dame fra Kristiansund skal kjøpe den...? Må vel bare si dere at jeg IKKE er noen stor musikk-kjenner, men liker det jeg liker...Noen ganger kan jo det være det nyeste nye av hvem som helst! Det ser en jo tydelig på Spotifylista mi, f.eks...der finnes i grunn alt mulig, og det meste har vel en eller annen gangen vært "populærmusikk"? Noe av det dør jo bare en naturlig død, etter et kort liv, noe lever evig... Det jeg syns er tragisk, er at man blir store stjerner uten å kunne synge - ser ut som det er nok å være pen, eller ha fin rumpe?
    Bare sånn til slutt, nei, jeg har ikke syn på populærmusikk, i mine ører er musikk enten bra eller dårlig - og da er det i grunn det samme for meg om musikken er "populærmusikk" eller ikke...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar